A Trend FM aktuális adásában Gyovai Melinda, az euCSOPORT marketing vezetője ismerteti, hogy milyen stratégiai lépéseket készítettek elő az elmúlt időszakban annak érdekében, hogy a munkavállalók felé irányuló kommunikációjuk hatékonyabb és a mai trendekhez illeszkedő legyen.
- Hogyan lehet a leghatékonyabban elérni a fiatal álláskereső generációt, és hogyan az idősebb generáció tagjait?
- Mit várnak el a különböző generációk, és hogyan tudja számukra ezt biztosítani a HR és a marketing-kommunikáció együttműködve?
- Milyen csatornákat használnak az eredményes toborzásra?
- Az online felületeken kívül, mely offline lehetőségek kihasználatlanok jelenleg a HR piacán?
- Mik a nemzetközi trendek? Hogy tart ezzel lépést hazánk?
Az adás ide kattintva érhető el
A stúdióban Gyovai Melinda, az euCSOPORT marketing vezetője beszélgetett Érczfalvi András műsorvezetővel.
Munkaügyi rovatunk a Trend FM ? Monitor Délután című adásában kéthetente hétfőn 16:30 és 17 óra között Budapesten az FM 94.2-es frekvencián, vagy online a www.gazdasagiradio.hu oldalon!