Ügyfélszolgálat, ahol jó munkát vállalni

A Superbrands díjas Europ Assistance már 5 éve elégedett ügyfele az euCSOPORT komplex HR szolgáltató cégcsoportnak. Az Europ Assistance kiváló ügyfélszolgálattal rendelkezik, ahová a munkatársakat az euCSOPORT biztosítja folyamatosan atipikus foglalkoztatási formák keretében. A call center munkatársai, valamint számos back office pozíció betöltésére elsősorban aktív nyelvtudással bíró nappali, passzív, estis vagy levelezős diákokat keres a cég. Az ügyfélszolgálati munkában rejlő lehetőségekről mesélt Molnár Marinetta, az Europ Assistance HR vezetője és Pataki Zoltán, az euCSOPORT elnöke.

A Europ Assistance szolgáltatásait sok esetben külföldön, külföldi utak során veszik igénybe az ügyfelek. Ennek okán az ügyfélszolgálati munkatársaik felé a legfontosabb elvárásuk az aktív angol nyelvtudás és előnyt jelent minden környező országbeli nyelv ismerete. Fontos a jó kommunikációs készség, a segítőkészség, valamint a türelem és a csapatmunkára való képesség.

Az új munkatárs integrációjának kezdeti lépései között szerepel egy részletes szakmai oktatás, ami kiterjed minden, az adott munkakörhöz szükséges információra és kompetencia fejlesztésre. Ez után kommunikációs-, majd termékismereti tréninget kapnak. Az oktatást követően az új munkatársakat supervisorok segítik, akik mentorálják munkájukat, hogy azt felelősségteljesen, maximális színvonalon és pontosan tudják ellátni.

“Nagyon magas minőségi elvárások vannak nálunk, számos auditon kell megfeleljünk, így az ügyfelek tökéletes bánásmódja és a pontos munkavégzés nálunk elengedhetetlen, de ehhez meg is adunk minden segítséget a munkavállalóinknak.”- meséli Molnár Marinetta.

A diákokra is, úgy mint a felnőtt munkavállalókra hosszútávon számítanak. A diákok 2 szezon munkavégzés után sikerrel pályázhatnak akár a főállású munkakörökre. Lehetőség van előlépni surpervisori pozíciókba vagy házon belül más területeken is szakmai karriert építeni.

“Nagyon számítunk a diákokra, rájuk építjük a jövőt, éppen ezért várunk minden ambiciózus fiatalt, aki szakmailag és emberileg fejlődni, előre lépni szeretne.” – buzdított jelentkezésre mindenkit a HR vezető. “Nagyon kellemes diákbért fizetünk és a későbbiek során is úgy alakítjuk ki a béreket, hogy a fix bér mellett sávos juttatás van, ami a teljesítményéhez van kötve. Az állandó munkatársakat negyedéves prémium lehetőséggel motiváljuk. A jól dolgozó munkatársak a megfelelő hozzáállással rendkívül szép, versenyképes juttatást tudnak megkeresni nálunk.”

Tökéletes munkavállalókat azonban nem olyan egyszerű megtalálni. A legnagyobb kihívást a közvetítő cégek számára az őszi időszak jelenti, hiszen az iskola mellett dolgozni vágyó diákok felkutatása sok akadályba ütközik.

Nappalis, passzív, estis vagy akár levelezős diákoknak is folyamatosan munkát biztosít az euCSOPORT tagja, az euDIÁKOK Iskolaszövetkezet (www.eudiakok.hu). Főállású, vagy részmunkaidős munkalehetőségeket pedig az euJOBS Kft. (www.eujobs.hu) által érhetnek el az érdeklődők.

“Az elmúlt évek visszajelzései alapján tudjuk, hogy az Europ Assistance-nál alapvetően szeretnek dolgozni a diákok és a felnőtt munkavállalók egyaránt. Minden időszakban örömmel segítünk a ránk bízott létszám teljesítésében.” – erősítette meg Pataki Zoltán, az euCSOPORT elnöke.